دیدار جوانان اصلاح طلب با آیات عظام در قم

جرس:
جمعی از جوانان اصلاح طلب در سفری یک روزه به قم ضمن حضور در حرم حضرت معصومه(س) با جمعی از آیات عظام و علمای این شهر دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش نوروز، جوانان اصلاح طلب در این سفر با آیات عظام موسوی اردبیلی، صانعی و بیات زنجانی دیدار و و پیرامون مسائل روز گفتگو کردند.
آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار با این جوانان به دردل ها و نگرانی های آنها گوش داد، راهکارها و توصیه های دینی، اخلاقی و سیاسی خود را برای آنان تشریح کرد و از آنان خواست تا ضمن حفظ عقلانیت، دغدغه های دینی و ملی خود را فرصتی برای رشد و تعالی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.
در ادامه این دیدارها، جوانان و دانشجویان اصلاح طلب با آیت الله یوسف صانعی دیدار و گفتگو کردند. آیت الله صانعی نیز ضمن قدردانی از حضورجوانان اصلاح طلب توصیه هایی را به آنان ارائه فرمود.
همچنین جوانان اصلاح طلب با حضور در دفتر آیت الله اسدالله بیات زنجانی، با وی دیدار و گفتگو کردند.
توصیه اصلی آیت الله بیات زنجانی به جوانان اصلاح طلب در یک مسأله مهم خلاصه می شد و آن اینکه قانون اساسی را همچنان به عنوان فصل الخطاب محترم شمرده و تلاش کنند تا با آشنائی بیشتر با اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی، قرائت واقعی و نورانی امام خمینی از قانون اساسی را مبنای رفتار و کردار فردی و سیاسی خود قرار دهند.
جوانان اصلاح طلب در ادامه این سفر با حضور در مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، با آیت الله سیدحسین موسوی تبریزی، دبیر مجمع، دیدار و گفتگو کردند. آیت الله موسوی تبریزی نیز در این نشست ضمن تجلیل از پایمردی ها و مقاومت هائی که جوانان دیروز و امروز برای اعتلای اسلام و ایران تحمل می کنند، اظهار امیدواری کرد که با سعه صدر مسئولان، بازگشت به فضای اجتماعی کشور فراهم آید.
همچنین جوانان اصلاح طلب با حضور در بیت فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی منتظری رحمت الله علیه، یاد و خاطره آن مرجع فقید و مبارز را گرامی داشتند.
در این نشست جوانان اصلاح طلب با حجت الاسلام والمسلمین احمد منتظری دیدار و گفتگو کردند. یادگار فقید عالیقدر نیز ضمن تشکر از حضور جوانان اصلاح طلب، بر ادامه راه عزت جویانه همه شهدا و پیشگامان راستین انقلاب و جمهوری اسلامی و لزوم هوشیاری و آگاهی جوانان و دانشجویان تأکید کرد.

1 نظرات :: دیدار جوانان اصلاح طلب با آیات عظام در قم

  1. سلام دوست عزیز با اجازه لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن hamrahsho1.persianblog.ir
    یار دبستانی من

ارسال یک نظر